“Den bedste kundeservice”

Faktura

Du modtager en acontoregning fra os. Det vil sige at du betaler en måned forud.

 Beløbet er beregnet ud fra, hvad du normalt bruger af strøm i løbet af et år. Hvis du f.eks. havde et elforbrug på 3000 kWh det foregående år, så vil hver enkel acontoregning være opdelt, så du har betalt for et forbrug på 3000 kWh ved årets udgang.

Vi forsøger altid at hjælpe vores kunder. Kontakt vores kundeservice og hør mere.

Du kan enten selv oprette din betalingsservice, kontakte vores kundeservice eller klikke her

Du kan enten modtage denne på mail, via EAN, eller se den på Min side.

Fakturaen består af to deler, en del der er fakturert fra os dit el-selskab, den anden del er der netselskabet og staten der fakturerer. På fakturaen din ser du hvad der er til netselskab og staten under linjen Afgifter og skatter til netselskab og staten. 

Side 1 på fakturaen – Det som skal betales efter at udregningerne af de andre siderne er gjort.  Side 2 – beregnet forbrug for kommende periode, altså aconto regningen. Side 3 – tidligere opkrævet aconto og dit faktiske forbrug for perioden. Nederst på denne side er der er udregning af tidligere opkrævet og dit faktiske forbrug.  

Flytning

Send en mail til post@gnpenergy.dk minimum fem dager før du skal flytte. Husk at skriv datoen for flytning og dit kundenummer. Hvis du skal tilmelde dig en ny adresse kan du skrive din nye adresse i mailen. 

Nej ikke så længe din aftale flyttes med til den nye adresse.

Produkter

Det afhænger helt af markedet og dine behov. Vi anbefaler derfor du kontakter vores kundeservice og snakker med en energirådgiver.

Bestilling

Du kan skifte til os online – eller kontakte vores kundeservice, der står klar med rådgivning.

Nej, vi står for alt det praktiske og henter dit aftagenummer hos dit selskab. Dit gamle elselskab vil muligvis bede dig om at aflæse din måler inden du skifter. I så fald vil du få besked om dette.

Strøm og netafgifter

Der kan være to årsager til dette. Dit forbrug kan være registeret forkert eller du ønsker at få råd til at reducere din elregning. I begge tilfælde beder vi dig kontakte vores kundeservice. 

Vi beder dig tjekke om du har ubetalte regninger eller om du har strømnedbrud i dit område.

Det kan du se på din faktura eller logge dig ind på eloverblik.dk

Fandt du hvad du ledte efter?